VEČE REKLAMA
Članovi naše organizacije su ove godine spremili premijerno film za vas na temu „Marketing u industriji lepote”. Posebnost ovogodišnjeg filma leži u tome što se on po prvi put pojavljuje u obliku dokumentarca, pod nazivom „Između dva odraza”.
EDUKATIVNI DEO
Prvi segment edukativnog dela obuhvata dve panel diskusije, na kojima ćete imati priliku da saznate nešto više o marketinškim strategijama, oglašavanju, društvenoj odgovornosti i ključnim aspektima industrije lepote.
Nakon toga ćete imati priliku da na sajmu „Oseti svet lepote” bolje upoznate i iskusite industriju lepote kroz različite štandove kompanija i preduzetnika.
Poslednji segment edukativnog dela predstavlja radionica – studiju slučaja zadatu od strane naših zlatnih partnera, gde će timovi od po četiri člana imati priliku da se takmiče za prvo mesto i osvoje vrednu nagradu.
PANEL LICE:
Lepota u fokusu marketinga
Mila Litvinjenko je vlasnica, osnivačica i aktivna kreatorka poslovne politike kozmetičke kompanije AURA. Rođena je u Beogradu, gde je diplomirala na Filološkom fakultetu Univerziteta u Beogradu na Katedri za francuski jezik i književnost. Aktivno učestvuje na poslovnim događajima širom sveta, konstantno težeći sticanju novih znanja i iskustava. Posebno je posvećena mentorstvu mladih preduzetnika, želeći da im pruži podršku kakvu sama nije imala na početku karijere. Mila je tokom svoje karijere dobila brojne nagrade, a ovu su samo neke od njih: 2022: Profil u Forbes Middle East – “Redefining Beauty And Pushing Boundaries in The Cosmetics World”, 2023: Ponovno uvrštenje u Oxford’s Book enciklopediju uspešnih ljudi Srbije.
Pre nego što je započela svoju karijeru na društvenim mrežama, Tamara je četiri godine radila u kozmetičkoj industriji, gde je napredovala od pozicija u marketingu do menadžera prodaje. Od 2015. godine specijalizovala se za vođenje društvenih mreža i marketing konsalting, sarađujući sa lekarima i medicinskim ordinacijama. Svoj preduzetnički put započela je osnivanjem Beauty Concepta Lepa svaki dan 2021. godine, a 2024. godine proširila je poslovanje otvaranjem Beauty & Wellbeing Concepta Lepa svaki dan.
Pre nego što je započela svoju karijeru na društvenim mrežama, Tamara je četiri godine radila u kozmetičkoj industriji, gde je napredovala od pozicija u marketingu do menadžera prodaje. Od 2015. godine specijalizovala se za vođenje društvenih mreža i marketing konsalting, sarađujući sa lekarima i medicinskim ordinacijama. Svoj preduzetnički put započela je osnivanjem Beauty Concepta Lepa svaki dan 2021. godine, a 2024. godine proširila je poslovanje otvaranjem Beauty & Wellbeing Concepta Lepa svaki dan.
Danka je marketing direktor u kompaniji Merin Group. Ona poseduje više od 18 godina iskustva u oblasti komunikacija, od čega više od 15 godina u oblasti digitalnog marketinga. Pored svoje korporativne karijere, Danka je i docent na Fakultetu dramskih umetnosti, a specijalizaciju je završila na studijama reklama i mediji, gde je stekla i MBA diplomu za marketinške komunikacije. Pre nego što se pridružila kompaniji Merin Group, Danka je više od pet godina bila na poziciji Managing Director-a agencije Drive, gde je vodila timove i projekte na najvišem nivou. Danka je aktivan predavač i moderator na lokalnim i regionalnim konferencijama posvećenim marketingu i digitalnim inovacijama.
MODERATORKA
Završila je Medicinski fakultet u Beogradu, dok je specijalistički ispit radila na temu oftalmologije, gde je i stekla zvanje specijaliste oftalmologije. Ima 15 godina staža u Kliničkom centru Srbije, gde je nakon toga svoje medicinsko usavršavanje nastavila u SAD, Sloveniji i Austriji. U želji da zdrava misao i prava, tačna, proverena i na naučnim činjenicama zasnovana zdravstvena informacija dopre do što većeg broja ljudi, a zahvaljujući menadžmentu United Media, koji je prepoznao važnost teme zdravlja, 2019. godine započinje autorski projekat „Zdravi sa dr Katarinom Bajec“, koji 2020. godine nastavlja kroz emisiju „Zdravo misli“.
PANEL NALIČJE: Van granica savršenstva
PANEL NALIČJE:
Van granica savršenstva
Marija Ćalović je magistarka farmacije koja je pre nekoliko godina napravila digitalni zaokret u karijeri te je svoju ljubav prema komunikacijama pretvorila u novi karijerni put kao kreatorka sadržaja. Pored svojih kanala Marija se bavi i digitalnim marketingom za klijente, a neretko radi i na drugim multimedijalnim projektima. Majka je dvoje dece, živi i radi u Kragujevcu.
Psihološkinja u advertajzingu, brend strateškinja i podrška idejama koje pokreću. Sa diplomom iz psihologije i srcem u advertajzingu, Katarina je karijeru posvetila razumevanju ljudske prirode. Put je započela u civilnom sektoru, a ubrzo je otkrila da se strategija, kreativnost i društveni angažman mogu preplitati u moćne priče koje menjaju tržište – i svet. Danas je co-managing director McCann Beograd i vodi timove u kreiranju brend platformi koje odjekuju.
Tokom karijere sarađivala je sa brendovima koji oblikuju svakodnevicu – Coca-Cola, MasterCard, Bambi, Telekom Srbija, Delhaize. Aktivna je članica IAA Serbian Chapter-a i inicijativa Effie Srbija, dok svoje znanje redovno deli kao predavač na Molen Akademiji i gostujući predavač na temama strateškog planiranja i brend komunikacija. Strateški uvidi. Smela kreativnost. Kampanje sa svrhom. To je ono što Katarina donosi za sto.
Psihološkinja u advertajzingu, brend strateškinja i podrška idejama koje pokreću. Sa diplomom iz psihologije i srcem u advertajzingu, Katarina je karijeru posvetila razumevanju ljudske prirode. Put je započela u civilnom sektoru, a ubrzo je otkrila da se strategija, kreativnost i društveni angažman mogu preplitati u moćne priče koje menjaju tržište – i svet. Danas je co-managing director McCann Beograd i vodi timove u kreiranju brend platformi koje odjekuju.
Tokom karijere sarađivala je sa brendovima koji oblikuju svakodnevicu – Coca-Cola, MasterCard, Bambi, Telekom Srbija, Delhaize. Aktivna je članica IAA Serbian Chapter-a i inicijativa Effie Srbija, dok svoje znanje redovno deli kao predavač na Molen Akademiji i gostujući predavač na temama strateškog planiranja i brend komunikacija. Strateški uvidi. Smela kreativnost. Kampanje sa svrhom. To je ono što Katarina donosi za sto.
Osnivač i vlasnik Ordinacije dr Srđan Prodanović, diplomirao je na Medicinskom fakultetu u Beogradu, kao jedan od najboljih studenata, a odmah potom završio je i specijalizaciju iz oblasti radiologije na Vojnomedicinskoj akademiji u Beogradu.
Tokom 2014. godine započeo je obrazovanje i usavršavanje iz oblasti estetske medicine. Sertifikovan je od strane Srpskog lekarskog saveta i Ministarstva zdravlja za estetske i anti-age procedure.
Dr Prodanović je član Izvršnog odbora SESIAM Society (Udruženje interdisciplinarne estetske i antiejžing medicine Srbije), redovan je učesnik i predavač brojnih domaćih i međunarodnih kongresa i simpozijuma iz oblasti estetske medicine.
MODERATORKA
Mina Smiljanić je diplomirani novinar i komunikolog sa Fakulteta političkih nauka, kao i master projektni menadžer.
Ima bogato iskustvo u vođenju preko 50 regionalnih konferencija i događaja iz oblasti marketinga, komunikacija, novih tehnologija, obrazovanja i sporta. Pored javnog nastupa i odnosa s javnošću, bavi se i influenser marketingom.
Bila je deo projektnih timova velikih manifestacija, uključujući međunarodna sportska takmičenja i regionalne konferencije. Mama je dve devojčice i preduzetnica.
RADIONICA
U okviru ovogodišnjih FONklama delegati će imati priliku da učestvuju u rešavanju studije slučaja za brend Remington.
Remington je globalno prepoznat brend specijalizovan za proizvodnju uređaja za ličnu negu. Kompanija je osnovana 1937. godine. Kroz decenije, Remington je postao sinonim za inovacije u industriji lične elektronike, nudeći proizvode koji uključuju brijače, epilatore, uređaje za oblikovanje kose i mnoge druge aparate.
Studija slučaja
Vaš zadatak je da osmislite strategiju koja će omogućiti uspešan ulazak proizvoda na tržište i osigurati njegov dugoročni uspeh.
Ova studija slučaja pruža jedinstvenu priliku za kreativno razmišljanje i strateško planiranje.
Za rešavanje studije slučaja imate 24 časa.
RADIONICA
U okviru ovogodišnjih FONklama delegati će imati priliku da učestvuju u rešavanju studije slučaja za brend Remington.
Remington je globalno prepoznat brend specijalizovan za proizvodnju uređaja za ličnu negu. Kompanija je osnovana 1937. godine. Kroz decenije, Remington je postao sinonim za inovacije u industriji lične elektronike, nudeći proizvode koji uključuju brijače, epilatore, uređaje za oblikovanje kose i mnoge druge aparate.
Studija slučaja
Vaš zadatak je da osmislite strategiju koja će omogućiti uspešan ulazak proizvoda na tržište i osigurati njegov dugoročni uspeh.
Ova studija slučaja pruža jedinstvenu priliku za kreativno razmišljanje i strateško planiranje.
Za rešavanje studije slučaja imate 24 časa.