OTVORI ME
OTVORI ME
„VEČE REKLAMA”
Članovi naše organizacije spremili su premijerno za vas film na temu ,,Marketing specijalnih događaja”, koji se sastojao iz tri segmenta: specijalni događaji iz ugla javnosti, specijalni događaji iz ugla kompanija koje se bave njihovom organizacijom, kao i dela koji je prikazao realizaciju ovogodišnjih FONklama.
„EDUKATIVNI DEO”
Prva faza edukativnog segmenta projekta obuhvatila je panel diskusiju, tokom koje su panelisti razgovarali o organizaciji i značaju specijalnih događaja i brendiranju putem istih. Drugi deo projekta činilo je predavanje gde su delegati imali priliku da iz prve ruke čuju kako jedan specijalni događaj može zadržati svoju autentičnost i razviti je vremenom.
Na kraju, usledila je interaktivna radionica organizovana uz pomoć partnera.
Panel – „Sa druge strane event-a”
Teodora Bogdanović
Svoju karijeru započela je na Radio televiziji Srbije, dok magazinsku karijeru započinje u američkom brendu Cosmopolitan kao novinar, a ubrzo postaje Glavna i odgovorna urednica ovog brenda.
Dve godine kasnije novi ciljevi su bili postavljeni ispred nje pa tako preuzima brend ELLE na poziciji Glavne i odgovorne urednice.
Ivan Agbaba
Više od dve decenije radi u industriji zabave, od čega je 17 godina preduzetnik i osnivač agencije Nest Events i brenda Belgrade VIP, koje se bave uslugama organizacije događaja, promocija, concierge & lifestyle menadžmentom. Kreator je više događaja koji su pomerali granicu doživljaja klijenata i gostiju, ali sebe takođe smatra i ponosnim kolegom u „najboljem timu”.
Tamara Vlastelica
Profesor je marketinga i komunikacija na Fakultetu organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu.
Već 20 godina radi kao konsultant iz oblasti korporativnih i marketinških komunikacija, za veliki broj multinacionalnih kompanija, a 2014. godine Srpska asocijacija menadžera je proglasila za Najboljeg mladog menadžera u Srbiji.
Ena Čubrilo
Osnivačica je brenda specijalnih dizajnerskih sunčanih naočara Luene. Po struci je diplomirani ekonomista, SAP konsultant u korporaciji. Važi za jednu od najuticajnijih influensera u Srbiji.
Moderatorka
Nađa Bošković
Studentkinja je četvrte godine novinarstva, na Fakultetu političkih nauka. Tokom studija bila je članica raznih organizacija i učesnica mnogih manifestacija edukativnog karaktera. Na trećoj godini studija učesnica je Euronews tima, gde stiče dosta praktičnog znanja u oblsti televizijskog novinarstva i štampanih medija.
Predavanje – „Od ideje do festivala”
Marko Vukomanović
Ovogodišnji predavač FONklama, suvlasnik Lovefest-a, Kafeterije i direktor marketinga i prodaje KK Partizan, Marko Vukmanović diplomirao je na Accademia di belle arti di Brera u Milanu. Osim toga Marko je radio u marketinškoj agenciji Makkia Milano i bio savetnik ministra za EU.
Radionica
Glavni cilj ovogodišnjih FONklama bio je da se delegati upoznaju sa marketingom putem specijalnih događaja i steknu sva potrebna znanja kako bi svoju ideju sproveli u delo. Sa velikim ponosom predstavili smo radionicu na kojoj je agencija koja stoji iza Nike-ovog festivala Sneakerville, Scholz&Friends Belgrade delegatima zadala studiju slučaja.
Jelena Dubovac
Marija Vasović
Nemanja Vučinić
Vanja Petrošević
Panel – „Sa druge strane event-a”
Teodora Bogdanović
Svoju karijeru započela je na Radio televiziji Srbije, dok magazinsku karijeru započinje u američkom brendu Cosmopolitan kao novinar, a ubrzo postaje Glavna i odgovorna urednica ovog brenda.
Dve godine kasnije novi ciljevi su bili postavljeni ispred nje pa tako preuzima brend ELLE na poziciji Glavne i odgovorne urednice.
Ivan Agbaba
Više od dve decenije radi u industriji zabave, od čega je 17 godina preduzetnik i osnivač agencije Nest Events i brenda Belgrade VIP, koje se bave uslugama organizacije događaja, promocija, concierge & lifestyle menadžmentom. Kreator je više događaja koji su pomerali granicu doživljaja klijenata i gostiju, ali sebe takođe smatra i ponosnim kolegom u „najboljem timu”.
Tamara Vlastelica
Profesor je marketinga i komunikacija na Fakultetu organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu.
Već 20 godina radi kao konsultant iz oblasti korporativnih i marketinških komunikacija, za veliki broj multinacionalnih kompanija, a 2014. godine Srpska asocijacija menadžera je proglasila za Najboljeg mladog menadžera u Srbiji.
Ena Čubrilo
Osnivačica je brenda specijalnih dizajnerskih sunčanih naočara Luene. Po struci je diplomirani ekonomista, SAP konsultant u korporaciji. Važi za jednu od najuticajnijih influensera u Srbiji.
Moderatorka
Nađa Bošković
Studentkinja je četvrte godine novinarstva, na Fakultetu političkih nauka. Tokom studija bila je članica raznih organizacija i učesnica mnogih manifestacija edukativnog karaktera. Na trećoj godini studija učesnica je Euronews tima, gde stiče dosta praktičnog znanja u oblsti televizijskog novinarstva i štampanih medija.
Predavanje – „Od ideje do festivala”
Marko Vukomanović
Ovogodišnji predavač FONklama, suvlasnik Lovefest-a, Kafeterije i direktor marketinga i prodaje KK Partizan, Marko Vukmanović diplomirao je na Accademia di belle arti di Brera u Milanu. Osim toga Marko je radio u marketinškoj agenciji Makkia Milano i bio savetnik ministra za EU.
Radionica
Glavni cilj ovogodišnjih FONklama bio je da se delegati upoznaju sa marketingom putem specijalnih događaja i steknu sva potrebna znanja kako bi svoju ideju sproveli u delo. Sa velikim ponosom predstavili smo radionicu na kojoj je agencija koja stoji iza Nike-ovog festivala Sneakerville, Scholz&Friends Belgrade delegatima zadala studiju slučaja.