Kreću reklame, kakve reklame – to su FONklame!

Došao je na red naš najveći projekat FONklame, vama poznatiji kao ,,festival marketinga’’. Već četrnaest godina se trudimo da prođemo kroz sve grane ovog širokog pojma. Prošle godine to je bio marketing kroz oblasti filmske industrije, gde smo prikazali šta sve podrazumeva marketing u toj sferi i kako se on ispoljava. Za Veče reklama smo vam prikazivali trejlere od najpoznatijih filmova koji su svoj marketing impresivno uradili. Godinu dana pre toga, projekat smo posvetili dobro poznatom influens marketingu, dok smo ove godine želeli da odemo još jedan korak dalje, odlučivši se da tema projekta bude celokupan digitalni marketing, a projekat je zadržao svoju tradicionalnu formu, pa će se i ove godine održati kroz Veče reklama i edukativni deo. Sreda, 17.3. je rezervisana za Veče reklama, kokice i film. Edukativni deo će se održati 21.3. online na platformi Teams i činiće ga radionice, panel diskusija i studija slučaja kompanije Knjaz Miloš.
Panel diskusija sa nazivom ,,Zakorači u digitalni svet’’ je tu da vam pruži uvid u iskustva najvećih stručnjaka ove oblasti, a radionice će biti iz sledećih oblasti:

Kreiranje brenda

E-commerce

Content marketing

Analitika na društvenim mrežama

Digital strategy 

Radionice će držati eksperti iz ovih oblasti i svaki od njih je spremio iznenađenje za najbolje od vas, dok Veče reklama za cilj ima da podstakne humanost i dobro raspoloženje. Nadamo se da ćemo se videti, družiti i naravno puno naučiti.

Edukativni deo našeg projekta FONklame 2021. započećemo sa panel diskusijom „Zakorači u digitalni svet”. Naši panelisti će vas kroz zanimljiv razgovor upoznati sa temom projekta, koja ove godine nosi naziv „Digitalni marketing”. Zatim ćemo vam kroz radionice koje slede i izuzetne predavače iz različitih sfera marketinga približiti ovu temu na najbolji mogući način.

Istok Pavlović

- Panelista

Istok Pavlović, čovek koji je završio Nuklearnu fiziku i Biomedicinski inženjering na Elektrotehničkom fakultetu u Beogradu, radi na marketingu i PR-u kompanije Frame iz Silicijumske doline u San Francisku i predaje Digitalni marketing na Fakultetu za medije i komunikacije Singidunum. Radio je konsalting i Internet strategije za brendove kao što su: Grand Kafa, Zepter, Štark, TV Prva i tako dalje. Takođe je i jedan od autora na satiričnom portalu Njuz.net, piše i redovnu kolumnu u “Politici” i pokrenuo je nekoliko web magazina na domaćem i globalnom tržištu. Napravio je sajt KukuKlok.com koji ima oko 50.000 poseta svakog dana iz celog sveta, a na manifestaciji BlogOpen je 2011. godine proglašen za najuticajnijeg blogera u Srbiji.

Marko Marijoković

- Panelista

Marko Marijoković, diplomirani novinar i komunikolog na Fakultetu političkih nauka, sada digitalni marketar sa iskustvom od preko 5 godina u oblasti social media, društvenih mreža, kao i osmišljavanju i implementaciji digital kampanja najpoznatijih brendova u regionu, u kojima je sarađivao sa najpopularnijim influenserima na Balkanu.
Slobodno vreme posvećuje svom privatnom Instagram nalogu @marko_marijokovic, koji broji preko 250 hiljada pratilaca, gde svakodnevno oduševaljava pratioce sa bakinim dogodovštinama, porodicom, životinjama I prikazuje jedan običan život na neobičan način.

Ivana Petrović

-Panelista

Sa zadovoljstvom predstavljamo Ivanu Petrović, našeg poslednjeg panelistu!
Ivana je diplomirani master marketing inženjeringa i komunikacije. Osnovne i master studije je završila upravo na FON-u.
Već 2008. godine je uplovila u svet digitalnih kanala za plaćeno oglašavanje (Google i Facebook Ads). Danas Ivana vodi boutique agenciju za Google Ads, E-commerce Scale i pomaže vlasnicima E-commerce biznisa da poboljšaju svoje poslovanje na američkom tržištu. Bavi se i vođenjem bloga na kojem deli svoja znanja i iskustva iz oblasti Google Ads-a, marketinga za E-commerce i ličnog razvoja.

Tijana Đurić

-Moderator projekta

Na našu veliku čast i zadovoljstvo predstavljamo moderatora projekta, Tijanu Đurić!
Tijana je student četvrte godine na Fakultetu organizacionih nauka. Sfere interesovanja su joj marketing, prodaja i event menadžment. Iako formalno obrazovanje privodi kraju, praktično iskustvo i karijerni put je počela da gradi još tokom druge godine studija, radom u marketinškoj agenciji. Bila je aktivan član dve studentske organizacije, Unije studenata FON-a i FON-ovog centra za razvoj karijere. U Uniji je bila deo Event tima, a u okviru Centra kao član M&PR tima, 2020. godine koordinator projekta Aktivan student. Trenutno radi kao asistent.

Aleksandar Dimitrijević

- E-commerce

Došlo je vreme da vam sa zadovoljstvom predstavimo našeg prvog predavača Aleksandra Dimitrijevića, koji će svojom energijom, znanjem i pričom da vam bolje dočara značaj i primenu e-commerce-a.
Aleksandar je Digitalni preduzetnik i ekspert za digitalni marketing. Ovom oblašću Aleksandar se bavi oko 7 godina, dok je 2018. godine uplovio u preduzetništvo radom u domaćem starup-u, koji predstavlja jedan od bolje pozicionarnih alata za organizaciju posla.
Temom, koju će on obrađivati, počeo je da se bavi 2019. godine, iz koje je uspeo da podigne svoj prvi projekat. Na njegovoj radionici ćete moći da čujete i naučite sve aspekte digitalnih veština koje su vam potrebne da bi napravili uspeh u e-commerce-u i osvojili željeno tržište!

Vladimir Stanković

- Kreiranje brenda

Zanima vas kako da pokrenete svoj posao bez novca? Onda je naš sledeći predavač tu da vam to i otkrije! Vladimir Stanković je diplomirani inženjer informacionih tehnologija, koji je jako mlad zakoračio u svet preduzetništva, još na prvoj godini fakulteta. Zajedničko za sve njegove poslovne poduhvate je da ih je pokretao bez novca, jer u tim trenucima kreativnost i veštine najbolje dođu do izražaja. Tako je pokrenuo Petguards, InstaRocket, Wanderluster, Vladsphotography i Vladsdigital. Jedan od glavnih saveta koje Vladimir daje studentima je svakako da ,,Nađu mentora i krenu u biznis što pre, jer od suvog učenja nema ništa!”

Janja Jovanović

- Content marketing

Našem izvrsnom timu predavača pridružuje se i jedna dama, i to ne bilo koja, već fantastična Janja Jovanović.
Janja se u poslednjih 7 godina bavi digitalnim marketingom i pomaže pojedinicima i kompanijama da razviju i implementiraju internet marketing strategije, povećaju bazu korisnika i izgrade svoj brend na Internetu. Početkom 2019. godine pokrenula je niz edukacija na teme iz digitalnog marketinga za domaće tržište. Drži radionice, konsultacije, mentorski program, in-house treninge za firme i kreator je dva eBook-a i dva online kursa.
Mi vas sa nestrpljenjem spremno očekujemo da nam se pridružite, a dok se ne otvore prijave informišite se više o proizvodima i uslugama koje nudi Janja Jovanović, koje možete pronaći na njenom sajtu janjajovanovic.com.

Željko Bošnjak

- Digital strategy

Kako vizija bez strategije ostaje samo iluzija, pobrinuli smo se da sa odličnim znanjem zakoračite u digitalni svet marketinga, a kao izuzetna pomoć na tom putu naći će vam se naš sledeći predavač Željko Bošnjak koji iza sebe broji 13 godina iskustva u ovoj oblasti.
Svoju karijeru je gradio u kompaniji “Philip Morris” gde je radio u Digital i Marketing odeljenju. Član je tima koji je zaslužan za lansiranje IQOS u Srbiji. Željko je takođe suosnivač uspešne digitalne agencije “Ellecta” i startapa “Bitebell”.
Kako je digitalna strategija stalan proces gde kombinovanjem pravih tehnologija i informacija možete unaprediti vaš biznis, nadamo se da ćete tako ovim predavanjem unaprediti svoje znanje jer postoji samo jedna strategija rastaf, a to jeste da vredno radite, stoga ne zaboravite da popunite prijavu koja će se nalaziti u opisu našeg profila i pridružite nam se na projektu!

Ivan Bildi

- Analitika na društvenim mrežama

Naš sledeći predavač je Ivan Bildi. On je vlasnik marketinške agencije Likes & Cookies i platforme za online kurseve Masterbox. Zvuči zanimljivo, zar ne? U nastavku pogledajte kako se njegova karijera razvijala do danas.
Naime, Ivan nastoji da svoje znanje i iskustvo prenese na mlade ljude, koji su željni da napreduju. On radi na tome da izradi marketing i biznis strategiju za mnoge kompanije kao što su:
Forma ideale, Hyundai Srbija, Planeta sport, Hotel “Mona”, Win-Win, Telegroup, NLP Institut, ORCA, CRTA…
Zajedno sa Istokom Pavlovićem kreira  platformu za online kurseve iz digitalnog marketinga pod nazivom Masterbox koji pohađa više od 3000 ljudi.


VEČE REKLAMA

Otvaranje projekta FONklame, poznatije kao Veče reklama ove godine održaće se 17. marta u 18h u online formatu.
Za ovogodišnje Veče reklama izabrali smo temu pod nazivom ,,Reklame decenije”. Imaćete priliku da pogledate i prisetite se reklama koje su ostavile najveći utisak na nas tokom prethodnih godina.

Projekat FONklame će kao i do sada biti humanitarnog karaktera, pa će sav prihod od prodaje ulaznica ići u fond humanitarne organizacije Srbi za Srbe. Sve što je potrebno da uradite jeste da:
1. Pošaljete SMS poruku na broj 7763 (možete poslati prazan SMS ili sa tekstom po želji, koji iznosi 200 dinara).
2. Skrinšotujete kada to uradite i priložite skrinšot u prijavu koja se nalazi na početku teksta.

Kartu ćemo vam poslati na vašu mejl adresu!

Prijave traju do 15. marta. Zbog trenutne epidemiološke situacije sa virusom Veče reklama će biti emitovano u onlajn režimu, a link ka strimu će biti poslat na vaše mejl adrese.

Nadamo se da ćemo se videti i družiti.

GENERALNI POKROVITELJ

PARTNERI PROJEKTA