FONklame 2019

U sredu, 6. marta, svečano se otvara jedan od najvećih festivala marketinga pod nazivom FONklame, u organizaciji FON-ovog centra za razvoj karijere.

Fon-ov centar za razvoj karijere je neprofitna organizacija, osnovana 2004. godine na Fakultetu organizacionih nauka. Već petnaestu godinu okuplja proaktivne studente spremne da preduzmu inicijativu i da kroz posvećenost i timski rad napreduju i usavršavaju se u profesionalnom smislu. Bavi se obezbeđivanjem potrebnih znanja, veština i iskustava neophodnih za razvoj individualnih karijera i pružanjem podrške studentima pri profesionalnom i stručnom razvoju i zapošljavanju.
Dvanaesti put zaredom FONklame će okupiti vodeće stručnjake iz oblasti marketinga koji će studentima pružiti priliku da zakorače u svet Influens marketinga. FONklame će trajati u periodu od 6. do 10. marta, a kako tradicija nalaže, ni ove godine nije izostavljen humanitarni karakter festivala. Otvaranje projekta, poznatije kao Veče reklama, održaće se 6. marta, kada će se prikazati najbolje reklame od 1960-ih pa do danas, sa temom “Putovanje kroz vreme”. Cena karata je 250 dinara, a sva sredstva koja budu prikupljena prodajom karata za Veče reklama biće uplaćena Udruženju dece obolele od raka, Nurdor-u.

Agenda

Detaljnije

Ove godine, 10. marta, učesnici će moći da prisustvuju panel diskusiji na temu “Influens marketing”, a svoja iskustva će sa studentima podeliti poznati influenseri  i vodeće kompanije na tržištu:

  • Milan Maglov, jedan od najpoznatijih freelancer-a u oblasti marketinga na društvenim mrežamana našim prostorima i edukator u ovoj oblasti
  • Dunja Jovanić, autorka bloga FASHION BABE, koja ima saradnje sa brojnim brendovima, među kojima su i H&M, Nike, Coca Cola, Fiat, Sephora…
  • Tamara Ćosić, poznata i kao @lepasvakidan, jedna od najpoznatijih beauty blogerki
  • Ivana Radovanović, koja je autor prvog ženskog portala posvećenog video tutorijalima, a na društvenim mrežama je poznata i kao @mogujatosama
  • Jovana Stokić, ispred kompanije Coca Cola, zaposlena u sektoru marketinga gde vodi brendove negaziranog portfolia kompanije
  • Kompanija Idea, najbrže rastući maloprodajni lanac u Srbiji sa konstantnim rastom tržišnog učešća

Uloga moderatora ovogodišnje panel diskusije pripala je Mini Smiljanić, PR-u i menadžeru digitalnih medija i događaja, koja trenutno radi u marketing sektoru BitefArtCafe-a.

Takođe, 10. marta će se održati i strateške i digitalne radionice za učesnike projekta, a koje će održati najeminentniji eksperti i kompanije iz oblasti marketinga :

  • Ivan Bildi, koji je vodio niz uspešnih kampanja na društvenim mrežama za klijente, a danas drži treninge i obuke u oblasti internet marketinga
  • Digital Communications Institute (DCI), koji je posvećen obrazovanju profesionalaca na polju digitalne komunikacije i marketinga; radionicu će držati Sanja Knežević, programska direktorka DCI
  • Executive Group, vodeća agencija za integrisane komunikacije u Srbiji i Evropi, koji se bave svim oblastima komunikacije, među kojima su korporativne i digitalne komunikacije, marketing, advertajzing i brend konsalting

Žiška, marketinška agencija specijalizovana za kreiranje sadržaja, čiji su klijenti, između ostalih, Fanta, Plazma, Coca Cola, Imlek…

Panel

Milan Maglov

Milan Maglov je jedan od najpoznatijih freelancera u oblasti marketinga na društvenim mrežama
na našim prostorima i edukator u ovoj oblasti. Pored toga što za svoje klijente razvija saradnje
sa influenserima i on sam je postao neko ko pleni pažnju velikog broja ljudi i na Instagramu ga
prati preko 55 hiljada ljudi. Milan trenutno vodi društvene mreže za mnogobrojne klijente, a
njegove edukacije su posećene širom regiona.


Tamara Ćosić

Tamara je jedna od naših najpoznatijih beauty blogerki. Po zanimanju je ekonomista i nakon četiri godine rada u kozmetičkoj industriji, odlučuje da pokrene svoj blog s ciljem da motiviše i inspiriše što više žena da se osećaju lepo u svojoj koži. Svoju ljubav prema medicini je izrazila kroz vođenje društvenih mreža za doktore iz te oblasti.


Ivana Radovanović

Ivana je svoju karijeru započela na televiziji, kao lice najpopularnijeg porodičnog TV kviza “Čik pogodi”. Udruživši iskustvo stečeno tamo i usavršivši svoja znanja iz PR-a i marketinga, Ivana odlučuje da se razvija u drugom smeru i da svoju energiju usmeri na stvaranje i pokretanje prvog ženskog portala posvećenog video tutorijalima. Mogu Ja To Sama je startovao sa radom decembra 2012. godine.
I sajt i YouTube kanal, koji sada ima preko 170 hiljada pratilaca, su
tokom ovih nekoliko godina unapređeni i u pogledu raznovrsnosti sadržaja, i u
pogledu produkcije video materijala.


Dunja Jovanić

Dunja ima 29 godina, po struci je ekonomista i autorka je bloga FASHION BABE. Poslom influensera bavi se duže od 6 godina. Aktivna je na svom Instagram profilu gde redovno postavlja svoje inspirativne outfit kombinacije, ali i Youtube kanalu gde obrađuje teme različitog sadržaja, kako iz sveta mode, lepote, putovanja, tako i iz ostalih lifestyle sfera. Prošle godine dobila je nagradu za Vlogera godine. Na društvenim mrežama je prati preko 250 hiljada ljudi, a do sad je sarađivala sa više od 100 brendova. Dunja je prepoznatljivo lice brojnih popularnih kompanija među kojima izdvajamo H&M, NIKE, CocaCola, Maybelline New York, Yves Saint Laurent, Lilly, L’Oreal Paris, Fiat, Urban Decay, DM Srbija, Sephora. Dunja je prva regionalna influenserka koja je u kolaboraciji sa Maybelline New York lansirala na tržište liniju ruževa sa svojim potpisom.


Mina Smiljanić

Mina je PR, menadžer digitalnih medija i događaja, inače diplomirani novinar sa Fakulteta političkih nauka. Paralelno sa studijama se profesionalno ostvarivala u različitim sferama medija – bila je PR, programski direktor i moderator brojnih regionalnih konferencija o novim medijima, isprobala se u svim formama novinarstva, uređivala i vodila svoju TV emisiju, bila je praktikant u izdavačkoj kući Ringier, zatim Community Manager u agenciji M plus i kompaniji Comtrade. Trenutno je zapolsena u marketing timu BitefArtCafe-a gde je zadužena za festivala Musicology Barcaffe Sessions. U međuvremenu voli da priča priče putem svog IG profila @mina_fu, da putuje, posećuje festivale i trči polumaratone


Jovana Stokić

Jovana se kompaniji Coca Cola Hellenic HBC  pridruzila 2017. godine kao deo Rise Management Trainee programa. Na poziciji u sektoru marketinga vodi brendove negaziranog portfolia kompanije. Po vokaciji je ekonomista, a po opredeljenju strastveni zaljubljenik u marketinske komunikacije.

Case study