+381693863046 office@fonovcentar.rs

Vruća stolica je jedan od najnovijih i najznačajnijih projekata FON-ovog centra za razvoj karijere. Cilj je da se, kroz dane teorije i dane intervjua, studentima Univerziteta u Beogradu približe koraci zapošljavanja i da se upoznaju sa pravilnim načinima pisanja CV-a, poslovnom komunikacijom, kako napraviti uspešnu karijeru, poslovnim dress code-om itd. U sklopu dana teorije na Fakultetu organizacionih nauka održaće se predavanja i radionice, 27. maja.

Tokom radionica, studenti će moći da nauče šta govor tela tokom razgovora za posao govori o njima, da se oprobaju u ulozi kandidata za posao, kao i da se stave u ulogu poslodavca.

U saradnji sa istaknutim kompanijama, studenti učesnici će se naći u simulaciji intervjua za posao.

Prijava za ovaj deo seminara podrazumeva slanje CV-a. Da bi učestvovali u ovom delu nije neophodno prisustvo teorijskom delu.

Prijave za simulaciju intervjua počinju 27. maja u ponoć i zatvaraju se 3.juna.

Predavanje


Mladen Đurić

Mladen Đurić

“Uloga LinkedIn-a u izgradnji virtuelnog poslovnog identiteta”

Doc. dr Mladen Đurić od 2007. godine radi na Katedri za menadžment kvaliteta i standardizaciju FON-a, a nastavu održava na većem broju predmeta – na osnovnim, master i doktorskim studijama. Član je Komisije za održivost i društvenu odgovornost pri Institutu za standardizaciju Srbije, koja u svojoj nadležnosti ima i seriju standarda ISO 30400 – Menadžment ljudskih resursa.

Kao predsednik sertifikacionih komisija i realizator obuka sarađuje sa nekoliko najpoznatijih sertifikacionih i kontrolnih tela na ovim prostorima. Tokom 2015. i 2016. vodio je razvoj poslovanja televizije “Hram”. Poslednjih godina, aktivno sarađuje i sa nekoliko desetina kompanija na organizaciji stručnih praksi i preporučivanju naših studenata za zaposlenje.

Učestvovao je u realizaciji velikog broja naučno-istraživačkih i stručnih projekata, među kojima su i projekti ministarstava i kancelarija Vlade Republike Srbije, Privredne komore Srbije, WUS Austria i TEMPUS fonda za projekte u visokom obrazovanju Evropske unije. Objavio je preko 40 naučno-stručnih publikacija na srpskom i engleskom jeziku – među kojima se, pored knjiga “Osnove kvaliteta” i “Sistem menadžmenta kvaliteta”, u ovom kontekstu naročito ističe i konceptualni rad pod nazivom „Human and Social Capital Management Based on Complexity Paradigm: Implications for Various Stakeholders and Sustainable Development“, objavljen u vrhunskom britanskom naučnom časopisu „Sustainable Development“. Održao je i nekoliko predavanja po pozivu i učestvovao u studijskim posetama univerzitetima širom Evropske Unije.

Radionice


Joorney

Start-up Structuring Participants in this workshop will have not so easy assignment of decision making, when they find themselves in the middle of a situation a Company has faced, that is losing a half of its staff just a few weeks earlier. The main question is how to reorganize employees and minimize the level of stress in the Company. At the end of this workshop, all participants will have the opportunity to schedule a test at Joorney, which represents the first step in the recruitment process of this Company. Those who pass the test will be invited for a job interview. Only the best ones will have the chance to become a Business Plan Researcher and Writer at Joorney Business Plans. We invite all final year students and graduates to apply!

Continental

Radionica koju će održati predstavnica kompanije Continental pod nazivom Budućnost u zapošljavanjupružiće mogućnost svim kandidatima koji budu učesnici ove radionice da pre same radionice pošalju svoj CV, nakon čega će na samoj radionici dobiti feedback o tome šta treba ispraviti, izostaviti i na koji način njihov, konkretan CV mogu dovesti do savršenstva.

Ana Savić

Ana Savić

Project Supervisor

Ana Savic finished Faculty of International Business. While studying Ana traveled around the Europe and participated in different entrepreneurial courses and projects related to human rights organized by several NGOs. She is highly motivated and hard working individual inspired by challenges, willing to learn on a daily basis and work in a multinational environment. Her main motivation: “It’s not how good you are, it’s how good you want to be.”

Đurđija Starević

Đurđija Starević

HR Manager

Djurdjija Starevic graduated from university with honors and she had a scholarship during the third and fourth year of studies. She is a young and dedicated person that is inspired to achieve her goals. Working in Joorney LLC combines her two passions, management and working with people. Her main motivation: ‘Find a job you love and you’ll never work a day”

Tanja Božić

Tanja Božić

HR Business Partner

Tanja Božić  već treću godinu za redom bavi se regrutovanjem i selekcijom kandidata, treningom i implementacijom aktivnosti za evaluaciju kandidata, zatim uspostavljanjem i razvijanjem odnosa sa partnerima. Član šeste generacije ˝Be a Vip student˝ VIP mobile kompanije kao i voditelj radio emisije ,,Voice of Youth ” bečejskog radija. U slobodno vreme aktivno trenira kajak i voli da putuje.

Wurth

Proces regrutacije i selekcije u kompaniji Wurth Srbija

Deloitte

Predavanje koje će održati predstavnica kompanije Deloitte pod nazivom How to make an impact that matters pokriva sve korake pripreme za dobijanje prvog posla, počev od studentskih dana, preko pisanja biografije, apliciranja za posao i ponašanja na samom intervjuu.

Zoran Birčanin

Zoran Birčanin

HR manager Wurth Srbija

Zoran je operativni HR menadžer u kompaniji Wurth d.o.o. Beograd, sa više od 18 godina iskustva u prodaji i ljudskim resursima u različitim industrijama i međunarodnim okruženjima. Tehničko obrazovanje tokom studija na FTN u Novom Sadu kombinovano sa jakim iskustvom u prodaji u nekoliko industrija i tržišta, tokom proteklih 7 godina koristi na poziciji HR menadžera odgovornog za procese regrutacije, selekcije, edukacije i razvoja zaposlenih u Wurth Srbija.

Marko Babić

Marko Babić

Internal communications manager

Marko je 20 godina u biznisu, dominatno u stranim kompanijama na pozicijama od predstavnika prodaje, asistenta direktora i menadžera veleprodajnih objekata. Elementarno tehničko obrazovanje stečeno na Mašinskom fakultetu, kombinovano sa formalnim obrazovanjem iz oblasti ekonomije, menadžmenta i organizacije sada koristi na poziciji menadžera za interne komunikacije i razvoj zaposlenih u unutrašnjim službama kompanije Wurth Srbija.

Sanja Koleska

Sanja Koleska

Sanja Koleska, viši koordinator službe ljudskih resursa kompanije Deloitte, ima preko 4 godine radnog iskustva u oblasti ljudskih resursa, a neki od procesa kojima se bavi su razvoj treninga i trening planova zaposlenih, regrutacija i selekcija zaposlenih, saradnja sa fakultetima, upravljanje talentima i “Employer branding” program.”

INRERVJUI SA STUDENTIMA KOJI SU DOBILI PRAKSU NA VRUĆOJ STOLICI

Nikola Karović

Nikola

Moje iskreno mišljenje je da je Vruća stolica jedan od najboljih načina da stekenš praksu i da uđeš u svet poslovne komunikacije. Pisanje CV‐a, samo ponašenje na razgovoru za posao i stvari koje je potrebno istaći, pogotovu što mi na samom fakultetu stičemo samo formalna znanja. Sama mogućnost da sa stručnim HR menadžerima “popričaš” I da dobiješ feedback kakvo su mišljenje i utisak stekli o tebi. U dve reči: Dobijaš objektivno i pomalo grubo ogledalo svojih kvaliteta.

Na razgovore sam išao u više kompanija. U JTI‐u sam dobio najbolje moguće iskustvo što se tiče HR menadžera koji je prošao sve detaljno što se tiče mog CV‐a i dobio kvalitetan i detaljan feedback kako i šta da promenim i čak optimističnu moralnu podršku, kako je rekla: “Ako nebudeš našao posao, što mislim da za tebe neće biti problem, slobodno mi se javi i računaj da si prvi krug selekcije u JTI‐u prošao”. Dobio sam ponudu da radim na projektu u ComTrade‐u i ponudu za posao na poziciji Grafički Dizajner u kompaniji “Wurth” gde i sada radim. Prvo sam prošao “pripravnički staž” a nakon 6 meseci sam dobio ugovor o stalnom radnom odnosu.

Iz razloga što još radim u ovoj firmi mogu samo reći da mi je ovaj posao promenio skroz život. Malo je čudno posle fakulteta početi sa poslom ali verujte da je to jedan dobar korak u razvoju i da je bitno biti u
dobrom i pre svega zdravom okruženju kako bi mogli da napredujete i uživate u napretku.

Znanja koja sam stekao na predavanjima su mi pomogla da se bolje organizujem I spremim za same razgovore za posao. Naučio sam kako da istaknem svoj CV, kako da istaknem svoje prednosti kao i kako da svoje mane pretvorim u mogućnosti za poboljšanje i da od njih napravim neke prednosti.

Zorica Lalić

Smatram da je projekat „Vruća stolica“ jedinstvena prilika da kao studenti naučite sve o koracima pri zapošljavanju koji vas čekaju u budućnosti. A ono što bih posebno istakla jeste feedback koji dobijate od kompanija u kojima ste intervjuisani i to vam pomaže da radite na sebi i napredujete.
Pre dve godine, na ovom projektu sam dobila praksu u banci „Societe Generale“, i to mi je bilo prvo radno iskustvo u jednoj korporaciji. Dok sam na prošlogodišnjem projektu dobila praksu u firmi „Engineers“, a nakon tri meseca i zaposlenje.
Projekat Vruća stolica uticao je u velikoj meri na razvoj moje karijere. U četvrtoj godini fakulteta sam se zaposlila, i mogu da kažem da imam već godinu dana radnog iskustva. Danas je jako teško doći do posla, i baš zbog toga sam jako srećna što sam učestvovala na ovom projektu.
Zapravo, smatram da je znanje sa teorijskog dela projekta bilo neophodno. To što sam dobila praksu je upravo zato što sam se dobro pokazala, kako u pisanju CV‐ja, tako i na intervjuima, a znanje kako da budem dobra u tome, opuštena i bez treme, sigurna u sebe, upravo sam stekla na ovom delu projekta. Iskreno, svim studentima savetujem da se prijave za projekat „Vruća stolica“, i učine korak više za sebe i svoj dalji razvoj!

Sara Racić

Vruća stolica je nešto slično probnom prijemnom, s tim što za razliku od njega ništa ne košta. Jedinstvena prilika da dosta mudriji i psihički pripremljeniji odeš na za razgovor koji ti može doneti praksu ili posao. Praksu sam dobila u 2 kompanije, Delta Auto (koju čine brendovi BMW, Mini i Honda) koju sam obavila tokom leta prošle godine i to je bilo moje prvo radno iskustvo. Druga praksa je u kompaniji EY, koja je zakazana za ovo leto. Obe prakse tiču se marketing sektora. Rad u ovim kompanijama umnogome je uticao na razvoj moje karijere! Nakon završene prakse poprilično znam šta hoću, a još bolje šta neću u svojoj karijeri. U smislu kakvo radno okruženje mi odgovara, kakvi radni uslovi, kancelarijski ili terenski posao, mala/velika firma itd. Mislim da sam shvatila kakav posao želim da imam u bliskoj budućnosti. Kao što ljudi koji intervjušu vremenom nauče da brzo prepoznaju sa kakvim profilom ličnosti razgovaraju, tako je i meni značilo da, pored svih neprocenjivih saveta za pisanje radne biografije, donekle procenim kakve odgovore određeni ispitivači od mene očekuju, i samim tim izdvojim sebe među gomilom drugih kanidata. Znanje stečeno na teorijskom delu pomoglo mi je da bolje “prodam” svoj CV.

Nevena Luković
Projekat Vruća stolica je savršena prilika za sve studente koji još uvek nemaju dovoljno ili nemaju uopšte iskustva u poslovnom svetu da se oprobaju u onome što ih svakako čeka u skorijoj budućnosti. Ovaj projekat je savršena prilika da iskusite sve ono što podrazumeva priprema, apliciranje, odlazak na razgovor, kao i početak rada u pravom, poslovnom okruženju. Moj opšti utisak o ovom projektu je da je jako koristan i da se za isti, ukoliko imate mogućnosti, obavezno prijavite. Praksu, u trajanju od 3 meseca, sam dobila u kompaniji Engineers London Limited. Nakon isteka perioda prakse, dobila sam i zaposlenje, koje i dalje traje. U pitanju je moje prvo zaposlenje. U ovoj kompaniji je počela moja profesionalna karijera, razvijala se i razvija se i dalje. Uskoro će biti godinu dana od kako sam počela sa praksom/radom u kompaniji Engineers London Limited. Ne mogu da kažem da je bilo jednostavno za nekoga ko do tada nije imao radnog iskustva, ali smatram da mi je rad u ovoj kompaniji, kao i podrška celokupnog njenog okruženja, doneo samo dobre stvari i značajno doprineo mom profesionalnom napretku. Projektu Vruća stolica sam prisustvovala dve godine za redom. Sve ono što sam naučila na predavanjima, radionicama i samim simulacijama intervjua mi je mnogo pomoglo u trenutku kada sam aplicirala za pravu praksu/posao.

POKROVITELJ

GENERALNI SPONZORI

SREBRNI SPONZORI

SPONZORI NAGRADA

SPONZORI RADIONICA

MEDIJSKI POKROVITELJI