+381693863046 office@fonovcentar.rs

Deseti po redu festival marketinga FONklame 2017 održaće se u periodu od 16. do 26. marta 2017. godine. Cilj projekta je da studentima svih fakulteta Beogradskog univerziteta približi i pojasni uloga i značaj marketinga u poslovanju savremene organizacije, kao i instrumente koji se koriste u modernom marketingu. Prijave za Edukativni deo su trenutno otvorene i traju do 16. marta u 23:59. Prijave za Takmičarski deo su trenutno otvorene i traju do 17. marta u 23:59.

Prijave za edukativni deo su zatvorene

Prijave za takmičarski deo su zatvorene!

Zabavni deo
Povodom jubilarne 10. godine održavanja, FONklame se vraćaju tamo gde je sve i počelo! Otvaranje festivala, takozvano Veče reklama, održaće se 16. marta na Fakultetu organizaczabavniionih nauka, u amfiteatru 015, sa početkom u 19 časova. Kao i svake godine, gledaoci mogu da očekuju odličan provod uz najbolje reklame protekle godine i mnoga iznenađenja koja smo pripremili. Veče će uveličati i nastup stand up komičara Filipa Ugrenovića.    
Edukativni deo
Na Fakultetu organizacionih nauka 18. marta biće organizovan edukativni deo FONklama. Glavna tema predavanja je: Uspešne marketing kampanje, a učesnici će imati priliku da od vodećih stručnjaka čuju kako se planira i sprovodi marketing kampanja jedne velike i jedne mlade kompanije, kao i marketinške agencije.  edukativni Iz Merkatora dolaze Maja Marković i Slavoljub Stanković, sa temom “Beograd grad vaših Idea”. Ivana Zeković i Žarko Veljković iz marketinške agencije  Saatchi&Saatchi  predstaviće temu “Creativity for good”. I za kraj, Andrej Kugonič i Riley Hammersly iz Nordeus-a držaće predavanje na temu “Successful global campaigns made in Belgrade” koje će delimično biti na engleskom jeziku. Prijave za Edukativni deo su trenutno otvorene i traju do 16. marta u 23:59.  
Takmičarski deo
takmicarskiSvi zainteresovani učesnici će 19. marta uz primere moći da nauče nešto novo o marketingu kao oblasti koja se stalno razvija. Naziv radionice koja predstavlja ovogodišnji takmičarski deo je “Reverse Analysis”. Ivana Zeković, Žarko Veljković kao i Zorica Marjanović iz Saatchi&Saatchi prirediće primere realizovanih kampanja, a zadatak takmičara biće da odgovore na pitanja vezana za njihovu realizaciju. Kao nagradu, najbolji tim dobiće mogućnost da provede jedan dan u Saatchi&Saatchi-u gde će posmatrati kako izgleda rad u jednoj od najkreativnijih marketing agencija kod nas. Takmičarski deo počinje u 11:45č i traje do 15č. Molimo učesnike da se pojave 15 minuta ranije radi registracije. Prijave za Takmičarski deo su trenutno otvorene i traju do 17. marta u 23:59.  
Humanitarni deo
humanitarni-1 I ove godine FONklame se zatvaraju sa veselom notom. Humanitarna svirka će se održati 26. marta u Three Carrots Irish Pub-u. Ovaj festival je osnovan sa ciljem da pomogne drugima, i ta tradicija se nastavlja, pa će sav prihod od prodaje karata za Veče reklama i humanitarnu svirku biti doniran Univerzitetskoj dečjoj klinici u Tiršovoj.
PREDAVAČI
Maja Marković i Slavoljub Stanković

Maja Marković i Slavoljub Stanković

Rukovodilac Službe za digitalni marketing i Kreativni direktor u "Merkatoru"

Maja Marković je Rukovodilac Službe za digitalni marketing u kompaniji Mercator-S. Karijeru je započela u marketinškoj agenciji baveći se social media marketingom i digital advertisingom, nekon čega prelazi u korporativne vode. Interesuje je uticaj novih tehnologija na komunikacije i marketing. Voli kafu, crnu čokoladu i pozorište. Slavoljub Stanković je diplomirao filozofiju i upisao doktorske studije na Filozofskom fakultetu u Beogradu, te specijalizovao oglašavanje na Univerzitetu umetnosti u Beogradu. Napisao je nekoliko romana. Autor je i filmskih i televizijskih scenarija. Knjige su mu prevođene na engleski, bugarski, slovenački i makedonski jezik. Kreirao je i hiljade reklamnih kampanja za renomirane domaće i inostrane brendove. Kreativni je direktor kompanije Mercator S. Živi i radi u Beogradu.
Andrej Kugonič i Riley Hammersly

Andrej Kugonič i Riley Hammersly

User Acqusition Manager i Community Manager u "Nordeusu"

Andrej Kugonič ima preko 5 godina iskustva u digitalnom marketingu. Trenutno je zaposlen na poziciji User Acquisition Manager u kompaniji Nordeus i odgovoran za digitalne kampanje za Nordeusove igre na globalnom nivou. Pre toga, radio je na prodajnim i brending kampanjama, kao i na kreiranju digitalnih strategija u medijskoj agenciji OMD za klijente poput Vipmobile, Renault, Visa itd. Riley Hammersly je stručnjak iz oblasti marketinga poreklom iz San Franciska, Kalifornija, koji radi kao Community Manager u Nordeus-u. U okviru ove pozicije ima priliku da objedini svoje strasti za pisanjem i fudbalom kako bi komunicirao sa fanovima Top Eleven-a širom sveta.
Ivana Zeković i Željko Veljković

Ivana Zeković i Željko Veljković

Kreativni direktori u "Saatchi&Saatchi"

Nakon diplomiranja na Fakultetu primenjenih umetnosti u Beogradu, Ivana se odlučuje na odlazak u inostranstvo. Zvanje mastera dobija na Univerzitetu Breda u Holandiji, na odseku za grafičke i vizualne komunikacije, gde započinje svoju karijeru u svetu advertajzinga. Agenciji Leo Burnett priključuje se 2005. godine na poziciji Art Direktora gde je uspešno radila na razvoju holističkih kampanja, dizajnu ambalaže, web dizajnu, i drugim formama komunikacije za lokalne i multinacionalne klijente. U agenciju Saatchi & Saatchi dolazi 2011. godine. Tokom bogate karijere, vodila je kreativne timove kroz proces strateškog razvoja brendova i mnogih nagrađivanih kampanja. U njene najveće uspehe ubraja se kampanja ’’Hronike pretnji’’ koje je osvojila nagradu na Kanskom festivalu advertajzinga 2014. godine u kategoriji Media, kao i kampanja ’’Bitka za bebe’’, najnagrađivanija kampanja iz Srbije u 2012. godini. Žarko je čuvar brendova koji razmišlja drugačije. Njegova specijalnost je razvijanje kreativnih strategija i ima široku bazu znanja u oblasti razvijanja brendova. Bavi se razvojem digitalnih platformi, a njegova kreativna rešenja prevazilaze brifove klijenata. Web dizajn i digitalne komunikacije su oblasti u kojima je specijalizovan. Bavi se i režiranjem reklama i kratkih filmova i ne postoji ništa što nije u stanju da postigne kada se govori o TV produkciji. Žarko nepogrešivo detektuje nove trendove u advertising-u, komunikacijama, tehnologiji i svetu uopšte. Učestvovao je u brojnim međunarodnim radionicama. Radio je na najvažnijim i najuspešnijim pitch projektima i bio uključen u kreiranje i produkciju advertising kampanja za klijente kao što su Telenor, Nectar, Fond B92, Agrokor, Kraft Foods, Philip Morris, Banca Intesa, Hemofarm Fondacija, Komercijalna banka…
POKROVITELj
SPONZORI NAGRADA
SPONZORI ZABAVNOG DELA

SPONZORI EDUKATIVNOG DELA

SPONZORI TAKMIČARSKOG DELA
MEDIJI