+381693863046 office@fonovcentar.rs

Deveti po redu festival marketinga FONklame 2016. održao se u periodu od 14. do 30. marta 2016. godine. Cilj projekta je da studentima svih fakulteta Beogradskog univerziteta približi i pojasni ulogu i značaj marketinga u poslovanju savremene organizacije, kao i instrumente koji se koriste u modernom marketingu.

Humanitarni deo

humanitarni-1FONklame su tradicionalno festival humanitarnog karaktera. Tako je bilo i ove godine i sav prihod od ulaznica za Veče reklama i žurku zatvaranja doniran je fondaciji “Podrži život”.

Svi koji su prisustvovali zabavnom, edukativnom, takmičarskom delu i/ili velikoj žurki zatvaranja projekta FONklame 2016, doprineli su tome da FON-ov centar za razvoj karijere donira 77.000 dinara fondaciji “Podrži život”.

Zabavni deo

Zabavni deo programa FONklama 2016. obuhvatio je Veče reklama čime je festival i zvanično otvoren 14. marta. Na Večeri reklama prisutni su uživali u najboljim i zabavninajzanimljivijim reklamama iz prethodnih godinu dana, ali i u stand-up nastupu Filipa Ugrenovića.

Zabavni deo podrazumeva i humanitarnu žurku, koja se održala 30. marta i kojom je festival zvanično završen.

Edukativni deo

edukativniEdukativni deo festivala  nudi mogućnost upoznavanja sa najnovijim trendovima iz oblasti marketinga, sa posebnim naglaskom na video kao trend digitalnog oglašavanja.

Tokom edukativnog dela FONklama 2016. predavanja su držali neki od najistaknutijih stručnjaka iz oblasti marketinga:  Dragan Varagić, Vladimir Ćosić i ekipa „Dnevnjaka“.  Pored predavanja, studenti su mogli da čuju i panel diskusiju na temu „Video reklama na internetu VS Reklama na tv-u“. Svoja mišljenja tokom diskusije iznosili su: Danilo Dabić „Zvoganj“, Đorđe Janković, Aleksandra Garić, Petar Vasić i Vladimir Marković „Looney“.

Svi učesnici edukativnog dela su po završetku predavanja i panel diskusije dobili sertifikat kao potvrdu da su učestvovali na festivalu.

Takmičarski deo

takmicarskiTakmičarski deo omogućava učesnicima da pokažu svoje znanje, kreativnost i talenat kroz rešavanje studije slučaja. Timovi od po četiri studenta su rešavali problem koji je zadao modni studio Click, organizator Belgrade Fashion Week-a. Pored značajnog iskustva koje su svi učesnici ovog dela projekta stekli, pobednici su osvojili praksu u modnom studiu Click i učetvovaće u organizaciji nekog od njihovih projekata.

Svi takmičari su po završetku ovog dela festivala dobili sertifikat kao potvrdu da su na njemu učestvovali.

PREDAVAČI

Dragan Varagić

Dragan Varagić

bloger, online strateg, profesionalni predavač i bavi se savetodavnim uslugama iz oblasti poslovne primene Interneta.

U internet poslovanju je od 1998. g.
Vlasnik je bloga www.draganvaragic.com, servisa za online distribuciju saopštenja PRobjave.com, osnivač projektawww.bloggersnetwork.org.rs, partner na projektu jednogodišnjih studija neformalnog obrazovanjaInternet Academy, autor projekta Mentorship Premium Program osposobljavanja kadrova za konkretne poslovnepozicije. Koordinator je specijalističkih strukovnih studija iz E-poslovanja www.iimeuro.uns.ac.rs, FTN, Novi Sad. Predavač  na ITS Beograd.
Vladimir Ćosić

Vladimir Ćosić

Scenarista. Filmski i TV kritičar. Dramaturg. Kreativni direktor u agenciji McCann Beograd.

Radi i živi advertajzing poslednjih deset godina.
Osvojio je veliki broj lokalnih, regionalnih i internacionalnih advertajzing priznanja, izmedju ostalih nagrade na New York festivalu, Golden Drumu, kao i prvog kanskog lava za Srbiju.
Prepoznat kao jedan od 35 vodećih kreativaca u svetskoj oglašivačkoj industriji od strane globalnog kolektiva kreativnih direktora “Creative Social”.
Osnivači Дnеvњaka i Tarzanije

Osnivači Дnеvњaka i Tarzanije

Vasilije Glomazić (dr)
Daniel Đukić (čuvar i bivši zatvorenik u ženskom odeljenju KP Sremska Mitrovica)
Miloš Milaković (električar za termičke i rashladne uređaje)
Mihajlo Radivojević (Mađar)
Mihailo Tešić (komercijalista RKC)

PANELISTI

Vladimir Marković Looney

Vladimir Marković Looney

Reditelj/Montažer

Petar Vasić

Petar Vasić

Po zanimanju dipromirani komunikolog. Na fakultetu za društvene nauke je završio marketing communication.

Đorđe Janković

Đorđe Janković

Senior Copywriter

Danilo Dabić

Danilo Dabić

Animator sa britkim, hirurško preciznim smislom za humor. Poznat pod nadimkom Zvoganj

Aleksandra Dabić

Aleksandra Dabić

Marketing & Menadžer za komunikaciju, Cineplexx Srbija

MEDIJI

POKROVITELjI

SPONZORI