Setup Menus in Admin Panel

Pozicija: Technical support manager (ERP & DMS)

Zadaci radnog mesta:

 Implementacija DMS i ERP softvera (od analize poslovanja i poslovnih procesa klijenta i podešavanja
sistema sve do obuke korisnika)
 Pružanje tehničke podrške u predprodajnom procesu demonstracijom rada softvera i učestvovanjem
u pregovorima vezanim za tehničke karakteristike softvera
 Praćenje statusa projekata, definisanih rokova i izveštavanje o statusu projekata
 Pružanje podrške korisnicima u operativnom radu email-om, telefonom, udaljenim pristupom ili na
lokaciji korisnika
 Prikupljanje, sistematizovanje i pisanje korisničkih zahteva i specifikacija za razvoj
 Davanje podrške autorizovanim poslovnim partnerima (obuka,instalacija i impelementacija sistema)
 Unapređivanje odnosa sa partnerima i postojećim kupcima
 Evidentiranje uočenih nedostaka testiranog softvera
 Priprema i realizacija tehničkih prezentacija i drugih prodajno-tehničkih materijala
 Kreiranje odgovarajuće dokumentacije za nove, odnosno aktuelne proizvode i kupce
 Usavršavanje i edukacija u vezi sa poznavanjem proizvoda, praćenje stanja na tržištu i konkurentskih
rešenja

Uslovi za kandidate:

 Završen fakultet iz oblasti informacionih tehnologija (FON, ETF, PMF i drugi srodni fakulteti)
 Poznavanje relacionih baza podataka i SQL-a
 Poznavanje poslovnih procesa i poslovne dokumentacije preduzeća iz različitih delatnosti
 Sistematičnost, analitičnost, komunikativnost, proaktivnost, odgovornost i pedantnost u radu
 Spremnost za kontinuirano usvajanje novih znanja
 Sklonost ka samostalnom rešavanju problema
 Znanje engleskog jezika
 Vozačka dozvola “B” kategorije
 Iskustvo nije neophodno

Prednost:

 Poznavanje C# programskog jezika
 Poznavanje računovodstva
Zaposlenima nudimo:
 Pozitivno i stimulativno radno okruženje
 Priliku za rad u stabilnoj i sigurnoj kompaniji
 Dinamičan posao i mogućnost napredovanja
 Sticanje i usavršavanje znanja u oblasti DMS i ERP rešenja

Biografiju poslati na email unidocs@osa.rs do 10.02.2018.

January 25, 2018

0 responses on "OSA - Technical support manager"

Leave a Message

Your email address will not be published. Required fields are marked *

eight + 8 =

© 2017 All rights reserved fonovcentar.rs

X