Setup Menus in Admin Panel

FONklame 2018

Festival marketinga FONklame ove godine slavi svoj 11. rođendan, a održaće se u periodu od 24. do 31. marta 2018. Možemo slobodno reći da je postao tradicija FON-ovog centra, koji u isto vreme ima svrhu da zabavi, ali i da edukuje studente. Sam projekat FONklame zrači kreativnošću i na originalan način uvodi studente u svet marketinga, sa ciljem da pojasni njegov značaj u poslovanju savremenih organizacija.

Ove godine je prvi poziv na projekat obeležila ogromna  antistres bojanka, koja je u cilju borbe protiv stresa i napetosti zbog ispitnih rokova postavljena u holu FON-a.Bojanka  je obojena munjevitom  brzinom, što je našoj ekipi ukazalo na stres koji vlada među studentima. Na ovaj način, studenti su mogli da iskažu svoju kreativnost, koja je bila potisnuta u čitaonici, barem na kratko zaborave na ispitne rokove i opuste se uz bojenje.  Upravo iz tog razloga, ovogodišnje FONklame će obeležiti zabava i emocije, pa će i sama tema projekta biti kreativni marketing.

Otvaranje projekta će biti 24. marta, kada ćete imati priliku da uživate u projekciji velikog broja nezaboravnih reklama. Ove godine, naša ekipa je razmišljala i pokušala da pogodi koja je to tema koja će za svakog prisutnog biti pokretač da #UključiKreativnost i usmeri je na svoja interesovanja. Da li je to ljubav, smeh ili možda rivalitet? Nabolje reklame koje prate ove teme čekaju vas 24. marta, zato ne propustite priliku i dođite da uživate u projekciji, i pokažete nama, ali i sebi šta je to što vas motiviše, i pokreće vašu kreativnost!  S obzirom na to da je antistres bojanka, kao i nagradna igra koja je prati,  naišla na pozitivne reakcije studenata, odlučili smo da pripremimo još neka iznenađenja, koja vas čekaju na samom otvaranju.

Drugi dan projekta nastaviće se u duhu kreativnosti, a biće u vidu edukacije. Predavanja će biti održana na FON-u u sali B103, a biće propraćena izložbom kreativnih marketing radova studenata FTN-a  koji će u vama dodatno probuditi kreativnog genija!

Projekat završavamo u velikom stilu – rešavanjem studije slučaja, u kojoj će svako imati priliku da #UključiKreativnost i iskoristi je da osvoji vredne nagrade.

Nakon takmičarskog dela  I proglašenja pobednika sledi  još jedan deo vredan pomena. Karte od ulaznica, sa otvaranja projekta, biće donirane u humanitarne svrhe ! Nadamo se da će ovaj čin dodati još  novih osmeha celom našem projektu.

Svet čeka da bude osvojen! Svet čeka tebe! #UključiKreativnost !

Agenda festivala

Detaljnije

Amfiteatar B103

Nebojša Krivokuća – ”Zašto ideja”  12:00-13:45

Pauza za kafu(15 minuta)

Stevan Vraneš – ”Storytelling u marketingu”  14:00-15:45

Pauza(45 minuta)

Predrag Simić – ”Kreativni proces u marketingu”  16:30-18:15

Pauza za kafu(15 minuta)

Predstavljanje studije slučaja Žiška  18:30-19:30

 

Čitaonica (sala prekoputa amfiteatra)

Izložba radova  12:00-19:30

Pauza  15:45-16:30

Muzički program, bend  15:45-16:30

28945368_10214136512881003_1375759284_o

Nebojša Krivokuća

 

Kreativni direktor agencije Communis DDB. Prvu reklamu kreirao, snimio i klijentu prodao 1992. godine. Radio na kampanjama za internacionalne i lokalne brendove i kompanije: Alpha Bank, Amstel, Apatinska Pivara, Bambi Plazma, British American Tobacco, Eurosong, Gorenje, Heikenen, Henkel, Hyundai, IDEA, Knjaz Miloš, Komercijalna Banka, Mercator, Procter&Gamble, Societe Generale, Toyota, Uniqa Osiguranje, Wellness i druge. Veruje da posao kreativnog direktora podrazumeva obaveze dirigenta orkestra, hladnokrvnost Tarantinovog čistača zločina i upornost radnika na hidrauličnoj bušilici. Takođe veruje u učenje kroz katastrofe i moć ideja. Obećava zabavno putovanje kroz svet ideja u trajanju od 90 minuta.

Predrag Simić

 

Predrag je svoju karijeru u advertajzingu počeo 2006, a 2008. prešao u Leo Burnett Beograd. Radio je na kampanjama za klijente Vip Mobile, Unicef, Strauss Adriatic (Doncafé), Molson Coors (Jelen pivo, Nikšićko pivo, Beck`s), Promonte (Telenor Montenegro), Holcim, Soko Štark, Agrokor (Dijamant),
Crvenka itd. Dobitnik je nekoliko domaćih i međunarodnih nagrada, kao što su: Srebrna Effie nagrada za kampanju Vip Mobile Viber/Vajber, UEPS Grand prix za Doncafé kampanju „Dobro jutro Džezveri”, najbolja TV kampanja na Kaktus Festivalu u Beogradu za „Viber Vajber” kampanju za Vip Mobile, Golden Drum (New and Innovative Campaigns) i tri Silver Drums za kampanju „Testovi za vožnju”, kao i mnoge druge. Oženjen je, ima dvoje dece.

Predrag Simić
stevan-vranes-21047-683x1024 (2)

Stevan Vraneš

 

 

Više od 15 godina na rukovodećim pozicijama u agencijama, medijskim kućama i multinacionalnim kompanijama. Oprobao se u marketingu, prodaji i korporativnim poslovima. Diplomirani dramaturg po obrazovanju koji se vratio pozorištu u 2017. Bloger na teme ličnog i profesionalnog razvoja na mission45.blog.

Žiška

Prvi put ove godine na FONklamama važno mesto zauzima studija slučaja za koju se (kaži dragička) možete prijaviti već od 12. marta, a na koju ste apsolutno svi dobrodošli! S obzirom na to da je tema celog projekta kreativni marketing, studiju zadaju pozitivni, mladi ljudi koji kreativnost žive iz dana u dan i unose je u digitalni marketing svakodnevno poslujući u Žiški.

Žiška je kreativna agencija koju vode mladi ljudi puni duha čiji rad nadgleda, za marketing vešto obučen, francuski buldog Džordž, a čiji broj niko ne zna i, u strahu od zbunjivanja, ni ne pokušava da sazna; Žiška je ideja rođena njihovim iscrpnim celodnevnim brejnstorminzima na izdahu energije; Žiška je duh, atmosfera; Žiška je pokretač svega što nastane na kraju dana i u toku radnih noći. To je artiljerija pozitivnih misli i kreativnih ideja koja se zabavlja kreirajući kampanje za uspešne brendove širom zemlje.

Žiška je, dakle, agencija koja se bavi vršljanjem po internetu, i to radi na izvanredan način. Bavi se svime što digital podrazumeva, a to je zapravo mnoogo stvari. Pored marketinga na društvenim mrežama za razna gazirana pića gde su i Coca-Cola i Fanta sa svojim originalnim kampanjama; između ostalog se bave i videom i fotografijom, kao i logo i web design-om.

Sve u svemu, Žiška je agencija pozitivaca koji su odlučili da vas uključe u svoj mehanizam razmišljanja zadajući vam studiju slučaja koju imate priliku da rešavate krajem meseca; a svašta o njima, a i još po koji deo njihovog portfoila možete videti i na sajtu http://ziska.rs/.

Čekamo vas!

Pst, naziv studije slučaja je

Kreativom do kampanje

© 2017 All rights reserved fonovcentar.rs

X